Administracja biurowa

Akupunktura ucha oraz bezigłowa akupunktura ucha stosowana również u dzieci.

Kontakt: iza@acupunctuur-shiatsu.com

Automarkt Holandia

PRACA: Teamleider Customer Service Department (M/V)

Als Teamleider Customer Service Department maak je deel uit van de afdeling Customer Services en ben je verantwoordelijk voor de efficiënte, effectieve en kwalitatieve correcte afhandeling van klantcontacten binnen de Nederlandse, Vlaams-Belgische en…

Work4Women zoekt een Teamleider Customer Service!

Als Teamleider Customer Service Department maak je deel uit van de afdeling Customer Services en ben je verantwoordelijk voor de efficiënte, effectieve en kwalitatieve correcte afhandeling van klantcontacten binnen de Nederlandse, Vlaams-Belgische en Poolse markt. De afdeling draagt zorg voor het vertrekken van productinformatie en catalogusaanvragen, de klachtafhandeling, verwerken van orders en overige correspondentie.

Je geeft direct leiding aan ongeveer 17 Fte, bestaande uit zowel vaste medewerkers als seizoensmedewerkers.

Je taken bestaan onder andere uit:

  • Leiding geven aan de medewerkers van de Customer Service, receptie en postkamer;
  • Accurate afhandeling van in- en outbound klantcontacten, zowel telefonisch als schriftelijk;
  • Uitvoeren van het Customer Services beleid en budget, het beleidsplan vertalen naar concrete actieplannen en het monitoren van de werkzaamheden van de afdeling op tijd, kwaliteit, geld en klanttevredenheid;
  • Pro-actief sturen op klanttevredenheid, kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
  • De ontwikkeling van medewerkers door middel van coaching sessies (individueel en in groepsverband) staat centraal. Kortom, als belangrijke schakel tussen de klant en de business ben je met jouw team het kloppend hart.

Voor deze functie dien je over de onderstaande competenties te beschikken:

  • Klantgericht
  • Samenwerken
  • Doelgericht
  • Mensgericht leiderschap
  • Initiatief
  • Loyaliteit
  • Tactisch
  • Initiatief

Tevens vragen wij marketingkennis en werkervaring als teamleider in een gelijksoortige commerciële omgeving (customer services afdeling/call center) is een absolute must.

Indien je de juiste ervaring hebt en graag fulltime wilt werken, reageer dan met een goede motivatie en een recent cv.
Vaardigheden

Scholing: MBO, HAVO, VWO

Uren per week: 38

Meer: vacatures.trovit.nl

Share

Comments are closed.